Autor Paweł Frątczak
Ostatnie artykuły
-
Samochód dla nurków
Samochód dla nurków
Średni samochód specjalny ratownictwa wodnego na podwoziu IVECO Eurocargo 150E28 (4x4), oznaczenie pojazdu wg normy: samochód ratownictwa wodnego PN-EN 1846 M-2-6-1-1-1 (SRw), to środek transportu dla ratowników oraz sprzętu i urządzeń do prowadzenia akcji ratowniczej na wodzie i pod wodą.
- Dział
- Technika
- Data publikacji
- 2017-03-22
-
Nowoczesna cysterna
Nowoczesna cysterna
Ciężki samochód specjalny cysterna do przewozu wody na podwoziu Scania G440LA4x2HNA(4x2) to zestaw składający się z ciągnika siodłowego oraz naczepy cysterny ze zbiornikiem na wodę o pojemności ponad 25 tys. l.
- Dział
- Technika
- Data publikacji
- 2017-02-24
-
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4) – PN-EN 1846 S-1-3-6200-8/4000-1 (GCBA 6+3/40)
W wyposażeniu Zakładowej Służby Ratowniczej Mondi Świecie SA pojawił się ostatnio ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy, skrojony na potrzeby zabezpieczenia obiektów i procesów produkcyjnych na terenie zakładu. Dostawcą kompletnego pojazdu i jednocześnie wykonawcą jego zabudowy jest Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Bocar Sp. z o.o. z Korwinowa.
- Dział
- Technika
- Data publikacji
- 2017-01-24
-
Ciężki żuraw ratowniczy Scania P450 CB 8x4 ESZ (SCDz 40000) (8x4)
Ciężki żuraw ratowniczy Scania P450 CB 8x4 ESZ (SCDz 40000) (8x4)
Komenda Miejska PSP m.st. Warszawy, szukając w 2011 r. żurawia hydraulicznego spełniającego oczekiwania strażaków, wybrała żuraw F1950RA.28 HE-DYNAMIC, produkowany przez włoską firmę Fassi Gru S.p.A.
- Dział
- Technika
- Data publikacji
- 2016-12-15
-
Ciężki podnośnik hydrauliczny z drabiną PTM-32D na podwoziu Renault Midlum Heavy 300.18 DXi (4x2)
Ciężki podnośnik hydrauliczny z drabiną PTM-32D na podwoziu Renault Midlum Heavy 300.18 DXi (4x2)
Pojazd ten dał początek nowej rodzinie podnośników Fabryki Maszyn Bumar-Koszalin SA. Jest on rozwinięciem wcześniej produkowanego podnośnika na podwoziu Volvo FL 290 PMT-32D. Zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z najnowszymi technologiami, charakteryzuje się znakomitymi parametrami technicznymi. Wyróżnia go nowoczesny design oraz zastosowanie do budowy nadwozia i stanowiska pracy operatora wielu elementów kompozytowych.
- Dział
- Technika
- Data publikacji
- 2016-11-17