Aktualności
znaleziono wiadomości: 8
Samochód dla nurków
Średni samochód specjalny ratownictwa wodnego na podwoziu IVECO Eurocargo 150E28 (4x4), oznaczenie pojazdu wg normy: samochód ratownictwa wodnego PN-EN 1846 M-2-6-1-1-1 (SRw), to środek transportu dla ratowników oraz sprzętu i urządzeń do prowadzenia akcji ratowniczej na wodzie i pod wodą.
Nowoczesna cysterna
Ciężki samochód specjalny cysterna do przewozu wody na podwoziu Scania G440LA4x2HNA(4x2) to zestaw składający się z ciągnika siodłowego oraz naczepy cysterny ze zbiornikiem na wodę o pojemności ponad 25 tys. l.
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4) – PN-EN 1846 S-1-3-6200-8/4000-1 (GCBA 6+3/40) W wyposażeniu Zakładowej Służby Ratowniczej Mondi Świecie SA pojawił się ostatnio ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy, skrojony na potrzeby zabezpieczenia obiektów i procesów produkcyjnych na terenie zakładu. Dostawcą kompletnego pojazdu i jednocześnie wykonawcą jego zabudowy jest Przedsiębiorstwo
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)
Lekki samochód ratownictwa wysokościowego na podwoziu FORD RANGER DCAB XLT 2,2 tdci (4x4)
Ratownictwo wysokościowe to zespół czynności podejmowanych w celu ratowania ludzi i zwierząt, szczególnie w miejscach i terenach trudnodostępnych, na wysokości i poniżej poziomu ziemi.
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowo-proszkowy MAN TGS 33.440 BB (6x6) (GCBAPr 4+1/100+5/750)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowo-proszkowy Rosenbauer typ ULF 4000/1000/750 to jeden z ostatnich zakupów Zakładowej Straży Pożarnej Przedsiębiorstwa Eksploatacji Rurociągów Naftowych SA.
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P360CB4x4HHZ (4x4)
Oznaczenie pojazdu wg normy PN-EN 1846: M-2-6-2500-8/1600-1 (GBA 2,5/16+4,2)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)
Zgodnie z normą PN-EN 1846-1 samochód ratowniczo-gaśniczy klasy ciężkiej to pojazd, którego całkowita masa rzeczywista przekracza 16 tys. kg. Dla samochodu dwuosiowego, zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DzU z 2015 r., poz. 305) nie może ona przekroczyć 18 tys. kg. Jednakże w przypadku samochodów pożarniczych