• Tłumacz języka migowego

Aktualności

znaleziono wiadomości: 10

Samochód dla nurków

Samochód dla nurków

Samochód dla nurków

Średni samochód specjalny ratownictwa wodnego na podwoziu IVECO Eurocargo 150E28 (4x4), oznaczenie pojazdu wg normy: samochód ratownictwa wodnego PN-EN 1846 M-2-6-1-1-1 (SRw), to środek transportu dla ratowników oraz sprzętu i urządzeń do prowadzenia akcji ratowniczej na wodzie i pod wodą.

Nowoczesna cysterna

Nowoczesna cysterna

Nowoczesna cysterna

Ciężki samochód specjalny cysterna do przewozu wody na podwoziu Scania G440LA4x2HNA(4x2) to zestaw składający się z ciągnika siodłowego oraz naczepy cysterny ze zbiornikiem na wodę o pojemności ponad 25 tys. l.

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu VOLVO FM 410 (6x4) – PN-EN 1846 S-1-3-6200-8/4000-1 (GCBA 6+3/40) W wyposażeniu Zakładowej Służby Ratowniczej Mondi Świecie SA pojawił się ostatnio ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy, skrojony na potrzeby zabezpieczenia obiektów i procesów produkcyjnych na terenie zakładu. Dostawcą kompletnego pojazdu i jednocześnie wykonawcą jego zabudowy jest Przedsiębiorstwo

Ciężki żuraw ratowniczy Scania P450 CB 8x4 ESZ (SCDz 40000) (8x4)

Ciężki żuraw ratowniczy Scania P450 CB 8x4 ESZ (SCDz 40000) (8x4)

Ciężki żuraw ratowniczy Scania P450 CB 8x4 ESZ (SCDz 40000) (8x4)

Komenda Miejska PSP m.st. Warszawy, szukając w 2011 r. żurawia hydraulicznego spełniającego oczekiwania strażaków, wybrała żuraw F1950RA.28 HE-DYNAMIC, produkowany przez włoską firmę Fassi Gru S.p.A.

Ciężki podnośnik hydrauliczny z drabiną PTM-32D na podwoziu Renault Midlum Heavy 300.18 DXi (4x2)

Ciężki podnośnik hydrauliczny z drabiną PTM-32D na podwoziu Renault Midlum Heavy 300.18 DXi (4x2)

Ciężki podnośnik hydrauliczny z drabiną PTM-32D na podwoziu Renault Midlum Heavy 300.18 DXi (4x2)

Pojazd ten dał początek nowej rodzinie podnośników Fabryki Maszyn Bumar-Koszalin SA. Jest on rozwinięciem wcześniej produkowanego podnośnika na podwoziu Volvo FL 290 PMT-32D. Zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z najnowszymi technologiami, charakteryzuje się znakomitymi parametrami technicznymi. Wyróżnia go nowoczesny design oraz zastosowanie do budowy nadwozia i stanowiska pracy operatora wielu elementów kompozytowych.

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Lekki samochód ratownictwa wysokościowego na podwoziu FORD RANGER DCAB XLT 2,2 tdci (4x4)

Lekki samochód ratownictwa wysokościowego na podwoziu FORD RANGER DCAB XLT 2,2 tdci (4x4)

Lekki samochód ratownictwa wysokościowego na podwoziu FORD RANGER DCAB XLT 2,2 tdci (4x4)

Ratownictwo wysokościowe to zespół czynności podejmowanych w celu ratowania ludzi i zwierząt, szczególnie w miejscach i terenach trudnodostępnych, na wysokości i poniżej poziomu ziemi.

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowo-proszkowy MAN TGS 33.440 BB (6x6) (GCBAPr 4+1/100+5/750)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowo-proszkowy MAN TGS 33.440 BB (6x6) (GCBAPr 4+1/100+5/750)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowo-proszkowy MAN TGS 33.440 BB (6x6) (GCBAPr 4+1/100+5/750)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy wodno-pianowo-proszkowy Rosenbauer typ ULF 4000/1000/750 to jeden z ostatnich zakupów Zakładowej Straży Pożarnej Przedsiębiorstwa Eksploatacji Rurociągów Naftowych SA.

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P360CB4x4HHZ (4x4)

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P360CB4x4HHZ (4x4)

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P360CB4x4HHZ (4x4)

Oznaczenie pojazdu wg normy PN-EN 1846: M-2-6-2500-8/1600-1 (GBA 2,5/16+4,2)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM 18.340 BB (4x4)

Zgodnie z normą PN-EN 1846-1 samochód ratowniczo-gaśniczy klasy ciężkiej to pojazd, którego całkowita masa rzeczywista przekracza 16 tys. kg. Dla samochodu dwuosiowego, zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DzU z 2015 r., poz. 305) nie może ona przekroczyć 18 tys. kg. Jednakże w przypadku samochodów pożarniczych

do góry